- AudiMerk
- A3 SPORTBACKModel
- 76221 KMkilometerstand
- HatchbackCarrosserie
- ZwartKleur
- 1984 ccMotorinhoud
- 228 kW (310 pk)Vermogen
- AutomaatTransmissie
- 16-02-2021Bouwjaar
- 5Deuren
- BenzineBrandstof
- margeBTW/Marge
- P-814-ZNKenteken
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024 Modelcode: 8Y
Technische informatie
Koppel: 400 Nm Aantal cilinders: 4
Transmissie
: 7 versnellingen
Automaat Tankinhoud: 55 liter Acceleratie (0-100): 4
8 s Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Breedte: 182 cm Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg Laadvermogen: 545 kg GVW: 2.020 kg
Interieur
Interieur
: Soul (black) (AR)
Stof Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8
1 l/100km (1 op 12
3) CO2-uitstoot (WLTP): 186 g/km Emissieklasse: Euro 6d-TEMP Staat Optische staat: goed Staat interieur: goed Financiële informatie Motorrijtuigenbelasting: € 243 - € 268 per kwartaal Afleverpakketten Inbegrepen afleverpakket: Basispakket Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
RDW-leges
Wettelijke garantie Op voorraad deze schitterende Audi S3 van 2o21. Ons exemplaar is origineel Nederlands en volledig dealer onderhouden. De Audi S3 is ontzettend toegankelijk. Het is een sportieve auto waarmee iedereen een grote jongen kan zijn. Je kunt er bij wijze van spreken je oude tante de boodschappen mee laten doen. Het brede koppelgebied is fijn
waardoor de hatchback nooit lui aanvoelt
maar altijd alert. Hij schakelt inderdaad bijzonder rap en wie de ruimte heeft
kan hem met de flippers aan het stuur schakelen. Hij stuurt scherp in
de besturing is nooit vaag en als je in een bocht vol op het gas gaat staan
kom je er met een fraaie drift uit. De elektronica kijkt over je schouder mee
dus als je niet werkelijk een vaardige bestuurder bent
kan er eigenlijk nog steeds niet zo heel veel misgaan. We hebben het hier over de auto in de modus Dynamic Plus
want dat is de stand die de meeste speelruimte geeft. We reden hem met de tegen meerprijs verkrijgbare dynamische schokdempers op wegdek dat zo nu en dan bijzonder slecht was. Het onderstel geeft onder deze omstandigheden veel feedback en de auto laat zich gemakkelijk in een mooie cadans door de bochten mennen. Desondanks ervaar je nog behoorlijk wat comfort en de auto put de bestuurder beslist niet uit.